Zetelgarantie

Met de Art-Protect geniet u van een servicegarantie. Laad op deze pagina uw aankoopfactuur en een foto van het meubel op binnen de 24u na aankoop.

U zal van ons een bevestiging krijgen waarna de garantie ook van start gaat.

Wat zijn de garanties?

Met de Art-Protect bieden wij een servicegarantie aan van de volgende zaken:

Alle dranken:

  • Frisdranken
  • Koffie/thee/melk
  • Wijn en andere alcoholische dranken
  • Vruchtensappen
  • behalve citrusproducten.

Alle etenswaren:

  • Spaghettisaus, pizza
  • Soepen
  • Chocolade, confituur
  • Sauzen zoals ketchup en mayonaise
  • Behalve citrusproducten

In de verpakking zit ook een cleaner. Gelieve de instructies van het reinigen van een vlek nauwgezet op te volgen. Mocht er na de reiniging toch nog een vlek zichtbaar zijn, contacteer ons dan voor de service.

Probeer altijd bij een vlek zo snel mogelijk te reinigen, indien er toch nog een vlek zichtbaar blijft, contacteer ons dan binnen de 48u.

Uitsluitingen

  • Af -en uitscheiding van mens en dier zoals urine, braaksel, zweet, …
  • Vlekken komende van kledingafgifte zoals jeans.
  • Citrushoudende producten
  • Beschadigingen zoals slijtage, verkleuring, gebruikssporen, sporen van geweld,…

Indien u toch een beschadiging hebt die buiten onze servicevoorwaarden valt, kunt u ons altijd contacteren en zullen wij samen kijken met u of we toch geen oplossing kunnen aanbieden, hiervoor zal wel een kost worden voor aangerekend. 

Toch een vlek?

Vernevel het meegeleverde product SEAT CLEAN op de meegeleverde microvezeldoek en dop/schrob dit op de vlek.

Bevochtig hierna de microvezeldoek met water en wrijf na. Laat hierna alles uitdrogen, als de vlek nog niet volledig weg is, herhaal deze procedure.

Toch nog een vlek zichtbaar die je niet weg hebt gekregen? Gelieve ons te contacteren binnen de 48u.

Zend ons een bericht

"*" indicates required fields

MM slash DD slash YYYY
MM slash DD slash YYYY
Max. file size: 64 MB.

Voor andere vragen kan u mailen naar info@art-company.be.